gry online

6.07.2009

Pyszne babeczki z jagodami.

Kiedy przeczytalam o tych muffinach u margot ,która z kolei dostala przepis od Tatter, musialam je upiec i przekonac się czy rzeczywiscie sa takie pyszne... upieklam... tak są PYSZNE!
Wyjątkowo delikatne ciasto piaskowo-biszkoptowe, aromatyczne, mięciutkie i to pyszne jagodowe wnętrze... Gorąco polecam! 





JAGODOWE MUFFINY

125 g masła miękkiego
100g drobnego cukru
1 żółtko
2 jajka
125g przesianej mąki tortowej
1 plaska łyżeczka proszku do pieczenia
125 g jagód (ale Tatter twierdzi ,że inne owoce tez mogą być)
Kilka kropel dobrej esencji waniliowej
(dalam 2 lyżeczki cukru z wanilią)

Miękkie masło utrzeć z cukrem do białości, potem dodawać po jednym jajku i za każdą razem dobrze ubić, do miski dodać przesiana mąkę wymieszana z proszkiem do pieczenia, delikatnie wymieszać . Na końcu dodać jagody i esencje waniliowa i po delikatnym wymieszaniu nakładać do foremki muffinowej wyłożonej papilotkami lub do takich pojedynczych foremek silikonowych -wyszło mi 12 małych muffinek. Piec w 190 stopniach C ok. 20-25 minut.




11 komentarzy:

  1. Zgadzam się że to pyszne babeczki jagodowe i bardzo urodziwe
    A twoje bardzo ,bardzo Kass

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kusza te muffinki wszedzie dookola ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja i ja je zrobiłam, wrzuce notke niedlugo:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi widze ze nie tylko ja sie dalam namowic Ali na te muffiny :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. margot- fajnie ze podałaś ten przepis, sa pyszne!

    Bea- kuszą... a są tak dobre że koniecznie trzeba je upiec...

    viriadanka- prawda że pyszne?

    zawszepolka- warto sie namówic...oj warto...

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie, są wszędzie, a ja nie lubię muffinów, ale lubię puszyste i ucierane ciasta. Czy one tak właśnie smakują, Kass?

    OdpowiedzUsuń
  7. An-no tak smakuja jak ciasto ucierane, ja zamierzam spróbowac je upiec w formie ciasta z blachy.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja wczoraj jadlam pierwsze w sezonie jagody :) Za wypieki zabiore się poźniej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Upieke! Mam tylko nadzieje, ze zdaze jeszcze w tym sezonie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie no aż chce się zjeść jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :)
    Ile osób juz sie na nie skusiło??:)
    hehe nie noo prześladują mnie od tygodnia muffiny jagodowe!:DD

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...