gry online

29.01.2012

Serca, seduszka... 'image' robi wielką różnicę:)


Serduszka w kilku rozmiarach i różnym image.  Większe posypane grubym cukrem - mają charakter, mniejsze z cukrem pudrem - delikatne i zwiewne jak faworki, i najmniejsze sklejane w pary wiśniowym dżemem i polukrowane - najsłodsze.  Dodam tylko, że każde smakuje inaczej, chociaż upieczone z tego samego ciasta:)  




Przepis na ciasteczka kruche podałam już kiedyś i jest  TU.
A że święto zakochamych coraz bliżej a ciasteczka wychodzą bardzo smaczne, więc warto jeszcze raz o nich wspomnieć:)  Smacznego!

*


 

8 komentarzy:

  1. Śliczne serduszka KasiU!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już sobie zaplanowałam różne serduszkowe wypieki na walentynki :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj chwytają za serce te ciasteczkowe cudenka, a i czas po temu idealny..

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię kombinować z kształtami i dekoracjami z tego samego ciasta ;) I fakt, to ciekawe że każde z nich smakuje inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  5. pochrupalabym je sobie ze smakiem przy aromatycznej herbatce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja w tym calym pomieszanym czasie zapomnialam ze to JUZ walentynki,och jak czas ucieka:))serduszka urocze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ pomysłowe i jakie ładne!
    W takiej aranżancji na jednym nie da się skończyć na pewno :)

    Piękna Psia :)

    pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z tych co to walentynek nie obchodzą ..ale takie ciasteczka chętnie bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...