gry online

2.07.2012

Jak lipiec, to....

...Iga na pewno wie:)

14 komentarzy:

  1. :))))))))))))
    u mnie także były i za tydzień tez planuje
    ale chce wypróbować Pani przepis bo wyszukałam i pysznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Pani Igo, bardzo proszę:)

      Usuń
    2. Jaka ja tam Pani:)))

      Usuń
    3. Mówmy sobie po imieniu, w blogosferze wiek nie ma znaczenia, poza tym to bardzo ułatwia życie:)

      Usuń
    4. :))Oczywiście Kasiu

      Usuń
  2. Kasiu- bedzie ciag dalszy tego posta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko - oczywiście... taka to ja nie jestem:))))

      Usuń
    2. :))) Tez czekam! I sama zaraz coś jagodowego wrzucam...:)

      Usuń
  3. To ja czekam na resztę. :> :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ja tylko domyślać się mogę i czekam cierpliwie na cdn... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na resztę... Jagooooody!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem co było na talerzu,ale moja uwagę przykula łyzka.Jest piekna.Mira

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie jagody:) Mniam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jagódki! Będzie drożdżówa może? Albo pierożki z jagodami? :)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...