gry online

7.07.2012

Miłej niedzieli...

...może trochę mniej leniwej:)

11 komentarzy:

  1. Miłej i właśnie tak leniwej;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem.
    Przy tej pogodzie musi być leniwa.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie! Chętnie bym tak się poleniła ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bym chciala sie tak poleniwic... :)) W przyszlym wcieleniu chcialabym byc kotem :))

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jak Majka, chętnie spędziłabym tak sporo czasu ;)
    Pełnia kociego szczęścia. Miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej, wspaniałej niedzieli. A kotka pogłaskaj ode mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W taki upał to i Ja bym z chęcią w takim koszyczku skryła:)))
    miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez slodziak :)
      Tobie Kasiu rowniez milej i leniwej niedzieli :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. cudownej niedzieli Kasiu, a sloneczkiem sie rozkoszuj, bo niektorzy- jak my tutaj- w strugach deszczu...przesliczny kotek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój kot też ma taką małą budkę z wikliny, ale teraz z powodu częstych wizyt w klinice kupiliśmy mu wielki transporter...

    Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dzisiaj tak leniuchowały dwa kocury, bo opiekuję się kotem sąsiadki. Jak się rozłożyły na podłodze, to prawie cały pokój mi zajęły. Muszę im koniecznie też zrobić zdjęcia, bo wyglądają niesamowicie, gdy tak leniuchują we dwójkę:).

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...